Tuesday, February 19, 2013

兒時蛋糕仔

仲記得細個嗰時...什麼美X,聖XX...仲未週街係
我最仲意食屋邨商場,街市個啲麵包舖...
真係有講唔出啲味道...
唔似週街都係嗰啲大餅店個啲...好味...但...好味囉...千篇一律
無個隻feel

而我其中一個最忘懷啲
就係一個個細細個一啖一個啲蛋糕仔
佢哋一盤盤以磅計
我成日都叫媽咪買比我食
由於細細個...食吓食吓...就食晒成磅
好香牛油味...

以前返嚫香港都會買黎回味吓...

終於比我試啱啦....
就係依隻味....





















No comments:

Post a Comment