Thursday, December 26, 2013

果子牛油旦糕

周師父post完
一個好靚好應節啲聖誕蛋糕
嗱嗱啉叫師父教我整
師父話依個係一個果子牛油蛋糕
上次佢好有心機教我整面種
但係我種黎種去都種唔到..
可能依排實在太凍啦...
sorry! but I will be back!!!
所為有唔整包整住餅先...




 

後立即開工
等師父評分
點知佢一見到...就話我偷工減料
啲果唔見晒....哈哈哈
無呀!無呀!
可能切得細得駛...
=P
....雖然落料啲程序比我攪到錯晒 
好彩師父都話OK
個蛋糕夠濕潤,有光澤

我食落好好味
好香果子味...有口感
但唔硬唔鞋...

但未prefect啲出品
都係唔好請師父食啦
下次再黎...
thanks for teaching 
^^





No comments:

Post a Comment