Wednesday, February 5, 2014

扭紋雪芳 (附食譜)

最仲意試新嘢啲我
見到朋友post咗個Marble sponge cake
話係mama食譜
立刻...係立刻叫佢教我
就害佢用咗成個鐘打個食譜比我
而減肥中啲我

::mm2442 

受唔住誘惑
算吧啦!

::mm1581 


多謝詳細食譜同做法

::mm2217


Marble sponge cake
材料:
Flour 150g
Sugar 75g
25ml
練奶 3 teas
室溫 Water
1poons
2 tablespoons
Oil 75
Milk/淡
奶ml (2 tablespoons)
ggs 要8隻)
Vinegar (1 teaspoon
Eggs 6-8 (if small
e) Baking powder (1 teaspoon)
olate powder (1-2 teaspoo
Vanilla power or oil (少許) Cho
cn )

要預備一個用錫Or梯or不銹鋼做的模,如果中間有孔就最好,中間可以除得出來才能起模。你看我的相片就見到我用么蛋糕模。絕對不可能用易潔模。蛋糕熟了會下碪。因為蛋糕太鬆軟。
1) 先分蛋黃和白
2) 蛋黃,flour, water, milk, 練奶,oil, vanilla, mix well together. 不用打。代用。
3) 用打蛋機開中等速度打蛋白with vinegar and sugar (分三次放入蛋白一起打到1-2 minutes? 視乎你用的蛋靚唔靚, 打蛋白直到企身程度就可以。不是水的或起泡泡,記得要向一個方向打,不要轉左𨍭右。
4 )將"3"放進"2",加入baking powder, 快手用大匙𡙡輕輕大概搞云。倒入焗模。記得不要搽油在焗模.
5) 快拿"4"一點粉醬放入碗裡加朱古力粉,搞云,記得要好快手。不能讓"4"等待太耐,如果唔係蛋就會發唔起。
6) 將朱古力粉醬放入"4",隨意放一些mix 在蛋糕面和裡面.
7) 放入巳預先加熱的焗爐 (160度C,側是330度F)焗30至40分鐘。用竹子探入,不沾就代表熟。
8)煱完要立即倒轉用筷子or something 架起待降溫至完全凍曬。用刀除摸。這是最后也是最難的地方。記得軽切蛋糕,不要壓扁來切。要不然賣相就唔靚了。
溫馨提示:動作記得要快。要不然就會發唔起。如果不要朱古力味和花文就可以刪除第"6"步驟


No comments:

Post a Comment