Saturday, September 14, 2013

兒時西餅~最愛超群拿破崙

依家啲西餅舖開到成街都係
美X, 聖X娜....
但其實我最回味啲
仲係"超群西餅"
想當年佢啲分舖都開到港九新界

細過架時後
每逢有人生日媽咪都會係商場二樓啲超群買生日蛋糕比我哋
平時又係嗰到買打西餅做下午茶
而我每次都會揀我最愛啲拿破崙























 無奈....
我移民啲那一年
金融風暴啲那一年
超群因為資金周轉不來
就要清盤結業
從此就變了我回憶中啲味道

search有關recipe無數次
就連市面上開啲班
都係教啲"新派"拿破崙
什麼芒果,士多啤梨...
可唔可以比返啲傳統原味啲蛋白底拿破崙我呀
為有自己左試右試


















My Birthday Cake 2013
似唔似呀

















































同屋企人食完飯
之後一整試
OK 喎
真係好呀
超A版呀
酥皮脆又鬆
蛋白蛋糕...係個隻啦....唔太脆有啲煙韌
連爹d都話好食
媽咪話好似超群嗰啲
得咗
我好掛住你呀



No comments:

Post a Comment