Saturday, March 15, 2014

送禮

老細話屋企無飯開
突然話請食飯
咁即係叫我識做
因為我post嚫的相係FB
成日都嘈住話要試
如果唔做少少嘢真係唔錦附約






奇曲全盒
四個舊同事食飯
當然人人有份

唧嘴奇曲係我啲不敗signature
但今次由其的整得靚
等我快啲記底同分享吓先

唧嘴奇曲啲食譜都大同小異
所以唔多講
但今次整餅的過程中
由於無事忙....
一邊焗一邊望住
我見到啲奇曲唔可以用太大火
一放入去時有少少溶
但好快就keep住
個花好出
所以用300度係prefect的
如果用平時的350就太高温
依花比較容易瀉
老細你收唔收貨呀




No comments:

Post a Comment